piatok 15. augusta 2014

Oblečenie a vlna

Niekedy, keď mám veľkú potrebu tvoriť, ale potrebujem byť aj s deťmi, vezmem si vlnu a háčik alebo ihlice.... Vraj sú opäť v móde háčkované a pletené veci :-) Niečo bolo pre moje deti, niečo darčeky pre priateľov. Hlavne, že sa páčili :-D


Dievčenská tunika/vestička bola moja háčkovaná prvotina. Pôvodne to mala byť tunika na mňa, ale pre netrpezlivosť som z toho urobila tuniku bez rukávov pre svoju dcérku. Škoda, že z nej vyrástla skôr, než som ju stihla dokončiť :-D


Háčkované body mi dalo riadne zabrať, ale s výsledkom som bola spokojná.


Letný klobúčik z bambusovej priadze


Darček


Aj tieto háčkované šatičky boli do daru


Farebná súprava


Súprava na chladné dni


A dve vestičky



Len škoda, že z niektorých vecí deti tak rýchlo vyrastú....Ale o dôvod viac vziať opäť háčik a vlnu do rúk ;-)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára