pondelok 6. júla 2015

Art Journal

Táto téma je mi skutočne jednou veľkou záhadou....na internete som toho popozerala a prečítala veľa, snažila som sa zistiť, čo to vlastne je. Prečo? Lebo v júlovej výzve ide práve o Art Journal....
Pochopila som to tak, že ide vlastne o skúšanie rôznych (nových) techník a hlavne vyjadrenie vlastných pocitov.
Dá sa povedať, že do poslednej chvíle som si nebola celkom istá, čo z toho bude, ale veľmi som chcela šiť. Mám teraz takú šiciu mániu :-) Myslím, že som to na fotke vyjadrila celkom presne :-D



Na podklad som použila odstrižky rôznych papierov, ktoré som prilepila na výkres, a poprešívala. Ďalej nejaké pečiatky a keďže tie sa na tak divokom farebnom priestore mierne strácali, musela som svoju nosnú myšlienku "Nezadržateľná chuť š(ž)iť :-) "  trošku zvýrazniť- prilepený nový papier... rovnako ako aj nápis handmade :-)
S výsledkom som spokojná, šila som ozaj do zblbnutia, kým som to poprešívala; a prehrabala som sa peknou kôpkou gombíkov, kým som našla ten správny. Chuť šiť však nebola celkom vyčerpaná, tak sa čoskoro môžete tešiť na fotky nových šiat pre moju princeznú ;-)


PS: Ak mi viete lepšie vysvetliť, čo ten Art Journal je a v čom som sa zmýlila (ak sa tak stalo), rada sa nechám poučiť :-)

Prajem pekný deň :-)

3 komentáre: