pondelok 21. septembra 2015

S mojou kamoškou

Septembrová výzva....
Priznám sa, že som si musela hodnú chvíľu googliť, čo znamená "moodboard". Pre istotu som si pozrela aj zopár návodov na youtube :-)

Zobrala som si papier, farby, štetec a hurá do miešania správnych odtieňov.... Pomaľovala som papier, nechala trošku uschnúť farby a pomocou vlhčeného obrúsku som ich rozotrela. Miestami sa farby mierne zmiešali. Po úplnom uschnutí som opečiatkovala papier motýľmi a nápismi Best friends. Pod fotku som použila šablónu listov, embosovaný papier s púpavovými "padáčikmi"  a fotke som dala "rám". Nápis Thinking of you som ozdobila čiernym okrajom a polperličkami. Posledné úpravy- biela šnúrka, washi pásky na okraje a pofŕkať bielou akrylovkou....Hotovo :-) Znie to ako rýchla vecička, ale rozhodne nebola. Proces premýšľania, prirovnávania, detaily....Chce to čas, ale aj tak odporúčam vyskúšať si to. Verím, že som takto netvorila posledný krát :-)



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára