nedeľa 21. februára 2016

Very good news

Ani neviem, ako začať :-)

Niekomu sa môže zdať, že som to tu trošku zanedbala, ale nie je to celkom tak....  Mohli ste si už všimnúť, že sa rada točím okolo stránky scrapper.sk. Je to taká moja srdcovka. Páčia sa mi akcie a nápady ich design team-u. Rada skúšam nové veci a výzvy, o ktoré u nich nie je núdza.

A preto je mi veľkou cťou, že môžem byť u nich hosťujúcim členom :-) Pokúsim sa byť prínosom a dúfam, že aj moje články a príspevky budú pre ich čitateľov a priaznivcov inšpiráciou.

Tak mi držte palce a nebojte, tu na mojom blogu, sa môžeme stretávať aj naďalej ;-)

A na tomto odkaze si môžete pozrieť predstavenie nových členov teamu.

4 komentáre:

  1. Super, teším sa s tebou a držím palce :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Milá Jarko, pročítám si jednotlivé články a s rozjařeným srdcem prohlížím všechny ty rozkošnosti a papírenské nezbytnosti, které tu máš. Je to krása. Miluju, když si někdo umí tak hezky hrát. A gratuluju, že ses stala součástí týmu scrapper.sk. Určitě budeš velkým přínosem.
    Papa, Vivi

    OdpovedaťOdstrániť