piatok 24. júna 2016

Plánovací diár

Pre scrapper.sk som napísala článok o svojom prvom plánovacom diári. 

Nejako sa mi začali kopiť dátumy a povinnosti. Chcelo to nejako pekne zorganizovať, aby bolo všetko prehľadné, aby som vedela, či ešte stíham a čo kam ešte môžem „natlačiť“ :-)
Kúpila som si „vnútro“ plánovacieho diáru, ale bez obalu. Chcela som si ho vložiť do zakladača, ktorý som si ozdobila. Akurát som si nejako neuvedomila, že dierky nesedia so zakladačovými kruhmi. A tak som si obal ušila a všila som doň otváracie kovové krúžky.






Plánovač je skvelá vec, môžete si tam zaznačiť povinnosti, návštevy, akcie, proste plány... Ale ja si rada zapíšem aj zaujímavé udalosti, vtipné príhody a hlášky detí,... jednoducho som sa rozhodla vložiť si tam aj pár strán, ktoré neskôr môžem preložiť do albumu so spomienkami.

 
Po ruke mám čierne pero s lepidlom 2v1. A aby som mala čím zdobiť, pridala som si aj 2 stránky na project life, kde mám obľúbené PL kartičky, kúsky washi pások a iné ozdoby, ktoré dodajú ten správny šmrnc ;-)





A ako bonus vám ešte ukážem moju ďalšiu handmade PL kartičku :-)


1 komentár: