pondelok 25. júla 2016

Project life kartičky

Ahojte,
pre scrapper.sk som písala článok o mojich handmade kartičkách na project life. Môžete si ho prečítať aj tu :-)

Nedávno som sa s vami podelila o jednu z mojich handmade kartičiek na project life (PL), dnes vám ich ukážem o trochu viac :-)




Baví ma vyrábať ich a potom ich používam, či už pri PL alebo pri pohľadniciach.... Niektoré sú celkom od bieleho výkresu, pri niektorých používam odrezky vzorovaných papierov. A zdobím pečiatkami, papierovými výrezmi, washi páskami, embossujem,... Podľa nálady.

Kartičky som ukázala v obale, ale mať ich tak uložené je vysoko nepraktické, lebo z obalu sa zle vyťahujú a keď pri PL hľadáte tú správnu kartičku, priložíte ich asi sto, kým sadne tá správna :-D Takže ich mám ako správny neporiadnik uložené v krabičke.

Robila som aj pár veľkých 6x4inch, ale väčšina je 3x4inch



No a ste zvedaví aj na moju PL stránku? :-)



Najprv som si vybrala fotky, ktoré som chcela zdokumentovať. K nim som si vybrala vhodné PL kartičky a napísala som zápisky, s kým a kde sme boli, čo sa udialo a tak.



Potom som prispôsobila rozmery fotiek, keďže tie som už mala vyvolané dávnejšie. Podlepila som ich, aby pasovali na rozmer 6x4inch.
No a na konci u mňa nesmie chýbať zdobenie- použila som papierové výrezy.



Teším sa opäť na nové PL kartičky, chcelo by to viac prázdninových :-)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára