nedeľa 8. januára 2017

Project life Január 2017- scrapper.sk

Ahojte!

Pre scrappera som písala nový článok.
 
Vítam Vás v novom roku. S novým začiatkom si ľudia zvyknú dávať predsavzatia. Ja teda skúsim pridávať inšpirácie na Project Life, a aby ste sa na ne mohli tešiť, článok by mal vyjsť vždy v prvý týždeň v mesiaci. Úprimne dúfam, že sa mi to podarí plniť, i keď všetci isto vieme, že nie všetko nám vyjde tak, ako si zaumienime, keďže sa môže stať všeličo. Tak teda poďte sa pozrieť na moju prvú tohtoročnú PL stranu:
Keďže nie je v mojich silách robiť Project Life po týždňoch, značím si udalosti. Niekedy mám stránku skôr informatívnu, keď sa mi nazbierajú nejaké pekné fotky z bežných dní, a doplním ich vtipnými hláškami, popismi osôb alebo ich pokrokmi.

Dnešná PL strana je presne takáto, rozhodla som sa, že ju venujem našim babám. Použila som PL kartičky od Family Portraits.



Nápis je z vypuklých písmen, pridala som kartónovú nálepku zo sady Growing up Girl a pečiatku remember.
***

Detail pečiatky- nápis som pečiatkovala na prvé a druhé otlačenie pre vytvorenie efektu.
***

Rozrezané kartičky Vintage summer a opäť pridaná pečiatka.
***

Kartičky Vintage summer– síce sú skôr žurnálové, ale jednu som viac opečiatkovala a pridala vyrezaný „gombík“ Cute as a button.
***

Túto fotku som ozdobila kartónovým fotorámikom a enamelkami.
***

***

a z PL kartičky The best of catfile 2 od Family portraits som vystrihla It´s time for a hug.


Teším sa s ďalším PL vstupom opäť o mesiac, už teraz mám začatý zaujímavý projekt :)

1 komentár: