sobota 18. marca 2017

Layout- Seize the day

Ahojte!

Nedávno mi prišiel PAGE kit od paperoamo. Priznám sa, bolo mi ľúto, že nemôžem ísť na workshop s Paige Evans, hlavne tam budú pracovať s úžasným materiálom, tak ma veľmi potešilo, že tento kit je takou malou náplasťou na naše rany :-D
Je parádny, kvetinkový, hrá všemožnými farbami....proste radosť s ním pracovať.

A tak som sa pustila do prvého layoutu:



Tento kvietkovaný papier som proste musela využiť. Akurát je taký plný, že som nevedela, ako ho zdobiť... a potom mi to napadlo- zdobiť ho viac nebudem, len zvýrazním to, čo je na ňom to NAJ.
A tak vznikol nápad vyšívanie...





No, úprimne...žiaden papier na scrapbook som ešte nepoobracala v rukách toľkokrát, ako tento :-D vyšiť tri kvety bolo celkom namáhavé :-D



 Sem som dokonca pridala aj nálepku. Síce je z iného kitu, ale farebne pasoval, nuž som sa nebránila ;-)  



Podlepená fotka a na zdobenie som použila flitry a ozdoby z kitu (srdiečka, bodky, štítky...)


Nálepka síce nie je z kitu, ale Carpe Diem sú proste nálepky, ktoré zachránia, keď vám niečo na stránke chýba a neviete čo :-D Takisto som z nich použila aj ten foťák v ľavom dolnom rohu fotky. Chcela som použiť nápisy z kitu, je ich tam neúrekom, ale ako naschvál mi žiaden k fotke nepasoval :-D Tak budem mať nabudúce.

Ako som už písala, nechcela som to so zdobením preháňať, lebo samotný papier je tak krásny a výrazný, že by bola škoda tam toho natrepať moc, aj tak by to asi zaniklo. Kit som ešte zďaleka nevyčerpala, takže sa teším na ďalšie farebné tvorenie.

Prajem Vám pekný slnečný deň!
Jarka Ef


2 komentáre:

  1. Tie vyšité kvietky sú krásne! Príma nápad a aj sa už teším, čo ďalšieho vymyslíš! :)

    OdpovedaťOdstrániť