sobota 11. marca 2017

Project Life február 2017- scrapper.sk

Ahojte!
No nechce sa mi veriť, že mi tu chýba februárový článok o Project Life...
Takže to idem rýchlo napraviť, lebo už aj marcový čaká na zverejnenie :-)



V mojom počítači asi zaúradoval nejaký škriatok, lebo úplne nepochopiteľne mi zmizli fotky mojej PL stránky... ale nevadí, nenechala som sa zastrašiť a fotilo sa znova.

Táto stránka je venovaná prváčikovi a jeho prvému dňu v škole, a doplnená je výletom na hasičskej stanici.



Fotka mala menšie rozmery, preto som ju podlepila bielym výkresom a po okrajoch som nalepila pásiky vzorovaných papierov. Ako ozdobu som použila moje obľúbené spinkovanie (dnes to vidieť po celej stránke). Ja viem, nápis je trošku zvláštny, ale náš prvák sa tešil do školy už dva roky, takže skutočne bol celý šťastný, že konečne prišiel deň D.



Táto kartička je vystrihnutá zo sady papierov od Teresy Collins. Perfektne sa hodila na popisky, dozdobila som už len glitrovanými písmenkami.




Nemôže chýbať aj jedna sólo fotka s kyticou, opäť spinky a rada zdobím aj vypuklými nálepkami.




K školským fotkám som doladila poslednú kartičku- hrkálku: zo sady PL kartičiek Flower Power od FamilyPortraits sa mi farebne hodila táto, vystrihla som z velumového papiera rozmer 7,5x10cm, zošila z troch strán, jednu som nechala otvorenú. Tou som dnu nasypala flitre a zašila poslednú stranu. Velumový papier je mierne priesvitný, takže to vytvára nádherný efekt.




Ako som už spomínala, druhá polovica je venovaná exkurzii na hasičskej stanici. Malú fotku som opäť podlepila a dozdobila.




Chcela som, aby obe udalosti boli tak trošku prepojené, tak som za podkladovú kartičku pod nadpis vybrala opäť kartičku zo sady Flower Power. Abeceda je Fetive Fauna. Trošku má nevýhodu, že v slovenských nadpisoch potom chýbajú dĺžne a mäkčene. Zvažovala som, že ich dopíšem čiernym perom, ale priznám sa, zatiaľ som to nechala tak. Ešte uvidím...




Zbožňujem malé polaroidové fotorámiky :-D Použila som šablónu od docrafts




Opäť som zdobila vypuklou pečiatkou a spinkovaným nápisom.

Pre tých, čo si všimli, priznávam, že som zabudla pridať dátumy, takže to musím rýchlo napraviť, kým si ešte pamätám. No a nech viete, na čo sa môžete tešiť nabudúce....Nedávno ku mne prišla nová skvelá abeceda, s ktorou mám veľké plány, nálepky a už cestujú neskutočné PL kartičky, takže dúfam, že mi to bude pasovať :-)


Marcová stránka bude už o pár dní, tak nezabudnite sledovať....

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára