piatok 17. marca 2017

Project Life Marec 2017

Zdravím!

Nech sa páči, marcový článok Project Life, napísaný pre scrapper.sk:


Ahojte!

Opäť prešiel mesiac a ja som si pre Vás pripravila ďalší príspevok o mojej novej stránke do albumu Project Life.

Fotky sú z našej super akcie, kedy deti vyrábali kvety z papierových sáčkov od čaju, tak som na titulku zvolila nápis KREATIVITA. K tomu som samozrejme musela vybrať aj vhodnú kartičku. Tá NAJ sa nakoniec ukázala kartička zo sady Home sweet home, ktorá bola primerane farebná, s nápisom TODAY. Proste mi to tam pekne sadlo.


Použila som drevenú samolepiacu abecedu od Docrafts. Je skvelá, lebo je pekná aj v originál drevenej farbe, ale môžete si ju prefarbiť podľa vlastnej chuti, ako ja napríklad teraz na červeno.
***


Na kartičku som ešte nalepila washi pásku v tyrkysovom odtieni.
***


Tu som pridala farebne zladený výrez popínavej rastliny a raznicou na papier som urobila 3 šípky v pôvodných farbách podľa titulnej kartičky.
***


Detail šípiek. Vidno tu už aj spinku zo spodnej kartičky…To som jednoducho neodolala. Túto šablónu už mám roky a odkedy som začala robiť Project Life, vedela som, že ju budem používať ešte viac.
***


Takto vyzerá. Deti radi tvoria, takže kartička s nápisom follow your dreams bola jasná voľba  Ale musela som ju rozrezať, lebo okienka boli v rozmere 3x4inch.
***


Aj tu mám spinku vyrobenú pomocou šablóny a pridala som aj washi šípky.
***


Konečne prišla na rad kartička na journaling. Tú som už nezdobila, taká bola od výroby. A vedľa je kartička s okienkom, na ktorú som si odrezala malú fotku.
***


K Vianociam som dostala parádnu sadu šablón, kde boli aj tieto nožnice…



a napadlo mi, že pridám klinček a vyzerajú, ako keby viseli zavesené na klinci.

Celú stránku mám vlastne vedenú v pôvodných farbách titulnej kartičky, čiže žltá, ružová a tyrkysová. Teda snažila som sa ich dodržať.

Nezabudnite sa pochváliť svojimi PL stránkami v našom albume na facebooku. Zo všetkých fotiek vylosujeme jednu, ktorej autor/ka dostane sadu PL kartičiek od Family Portraits podľa vlastného výberu z obchodu MaterialPre Tvorilky. Čas máte do uverejnenia ďalšieho článku 15.4. 


******

Použitý materiál:
Drevená abeceda od Docrafts (už čoskoro na MPT)
******
Tak nech sa Vám pekne tvorí!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára