piatok 18. augusta 2017

Project Life

Ahojte!

Dnešný článok je písaný pre jukanshop.sk. Vy ma však poznáte, tak úvodné predstavovanie preskočím a prejdem rovno k mojej novej stránke v albume Project Life.
 Najnovšia nie je v dátume, momentálne dobieham trošku resty a dorábam stránky, ktoré som tak trochu zameškala :-) Ale poďme sa už na ňu spolu pozrieť...



Kartičky sú také krásne farebné a bohaté, že som ich už ani veľmi nechcela dozdobovať. Ale nedalo mi to, nakoniec som aj tak musela ešte pridať aj nejaké 3D ozdoby :-D
Vedľa titulnej kartičky je fotka, ktorú som prekryla pergamenovým papierom a pomocou Big shotu som vyrezala okrúhle okienko.
***


Titulná kartička je šikovná. Do rohu som nalepila mesiac a rok. Inak je celkom pekne zdobená, tak som sa rozhodla využiť prázdny priestor uprostred, kde sú biele čiary, na journaling- čiže na zápisky z daného obdobia. (Tie zvyčajne dopisujem až po fotení hotovej stránky, ale nabudúce odfotím aj s textom- pre lepšiu ukážku).
***



Toto je jedna z kartičiek, ktoré som pôvodne neplánovala zdobiť. Možno ani nebolo treba, ale v plotri som si vyrezala veľmi pekné ozdoby k tejto kolekcii, tak som si povedala, že aspoň kde-tu ich pridám pre vytvorenie 3D efektu. Inak boli všetky kartičky v rozmere 10x15cm, ale odrezala som z nich, aby mi pasovali do okienok 10x10cm.
***


Rozhodla som sa využiť odrezky a pergamenovú kartičku som doladila s ostatnými tak, že som na ňu nalepila vyrezané malé šípky. Na zábere môžete vidieť aj fotku, kde som pridala bodky enamelového akcentu. Dostupných je tuším nejakých 8 farieb, mne sem najviac pasovali ružová a biela.
***


Táto kartička je len orezaná, nezdobená. Ale keby som ju tu nebola použila, určite by som si z nej tie ozdoby povytrihovala. Páči sa mi Eiffelova veža, má na sebe nejakú zlatú fóliu. Ale inak by sa dali pekne použiť aj tie „odstrihnuté“ necelé kvietky, visačka a pod.
***


Tu som malé fotky podlepila bielym scrapbookovým papierom. Krajšie potom vyniknú. Fotoaparát som podlepila hrubším penovým štvorčekom. Páči sa mi, keď sú niektoré ozdoby priestorové, ale zas nesmú veľmi vyčnievať, lebo by sa potom ťažko vtesnávali do obalu.
***



Srdiečko so zlatou fóliou je tiež pôvodné, ale pridala som enamelové bodky a penovú nálepku hugs- objatia.
***


Túto kartičku som použila kvôli tej ležatej osmičke, vyjadrujúcej nekonečno. Celkovo mám rada, keď nápisy, alebo hoci aj len obyčajný text, obsahujú takéto netradičné vyjadrenia, alebo úmyselné „chyby“ typu love you sew much, thanks a bunch, donut worry a pod., takže ich u mňa pravdepodobne ešte uvidíte :-) No a na ozdobenie som pridala výrez glóbusu.

Tak a je hotovo, ďalšia stránka do albumu Project Life. Už sa teším, keď moja bambuľka ešte trochu podrastie a budeme si tento album listovať spolu. Je také krásne pozorovať deti, ako sa spoznávajú na fotkách, ako sa pýtajú na okolnosti a príbehy. Ale netajím sa, ja si ho rada listujem aj sama :-) A vy? Máte tiež svoj album? Alebo sa chystáte založiť si ho? Tak smelo do toho!

Prajem krásny deň!
Jarka Ef



Použitý materiál:

kartičky- So Fancy
plastové kapsy do albumov- v tejto sade dizajn Q je taký istý, ako som použila ja
smash pero na popisky, ktoré je super aj na písanie na fotky (nerozmazáva sa)
abeceda sn@p!studio

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára